vildamatilda86

Av elin Johansson - 27 juli 2015 23:34

De första i morse. Mata hästarna såklart..de kommer direkt så fort se ser oss.. Saknar mina egna🐴🐴 i dag va vi i borgholm o åt pizza och handlade och hälsade på mamma som kom upp idag till hennes camping..sen åkte de med hit och hälsade på.. Middag o yatzy och den första av de nya falk filmerna avslutade kvällen...så mys👍💚

Av elin Johansson - 26 juli 2015 22:05

Duschen e populär..den är super nice..nu blir de dusch morgon och kväll....dock så råkade de spruta från alla håll o sen kom ång dusch eller bastu på så gick inte att andas. Började hosta o ropade på andreas i panik så han kom o stängde av allt utom vanliga duschen..hahahaha..

Utomhus jaccuzzin e så fin..har dock inte provat den själv än. Men barnen badade till som tätt i kväll..

Huset va såå stort. Mycket större än jag trodde..så fint .. Med hel glas vägg ut från matplatsen.

Våra grannar är mycket populära🐴👍

💗💗💗💗💗

De har blåst riktig storm hel dagen. Men ej regnat i alla fall.. Vi har grillat och bara legat på soffan och haft det skönt

Av elin Johansson - 26 juli 2015 15:08

Framme på öland. Så jäkla fint bor vi..en heeel vecka..ljuvligt..jag ligger på soffa och barnen ska bada i poolen👍

Hästarna har nu sin semestervecka för detta året.👍

I måndags va vi på tosselilla..va jätte roligt..

I fredags va vi på halmstad äventyrsland med johanna o tobbe..liam va o melwin va helt galna och åkte allt och alla megastora rutschekanor också.. De hade super roligt..sen va vi på stranden i tylösand..sen åt vi på grekisk restautang allihopa innan vi åkte hem...så jäkla gott va de...

Av elin Johansson - 18 juli 2015 21:20

Uterummet är strax klart...

Lisa har nytt spetslinne.. Håller gärna upp håret så de verkligen syns..hahaha..

I va full fart morgon till kväll.. Tidigt åkte vi till åhus och kollade in  beach handbollen. Både amanda och caisa fick vi se spela match..sen direkt till underbara ossie och fira honom och sen red vi ner pocko o meja till oss så vi kan ha de hemma lite..men de ska snart upp till kroken igen..amanda v ju inte hemma så fick ta miki till hjälp och hon och lisa turades om lite med hästarna..

Av elin Johansson - 14 juli 2015 00:18

I dag har vi badat i långan morgon.middag kväll..3 gånger.  Fick go lunch hos mamma och sen fika hos hanna.. På eftermiddagen va vi och plockade jordgubbar. Alla barn fick plocka..de tyckte de va jätteroligt.. Så nu har vi massa..haha..så gott till frukost.. Elli o molly sover över hos liam i kväll och de har haft riktig fest.. Liam va så uppe i de med två övernattningsgäster...så de blev discofest med 1 meter långa sugrör och en festbricka..haha..de har haft så roligt o dansat o kollat film..somnade på två  minuter..

Av elin Johansson - 11 juli 2015 10:13

Tosis i går..hittade de vi kom för. Löshår sockervadd slusch dricka och en volvokeps.  O lite karuseller. Just på tosia är jag nästan glad att mina inte åker så mycket. Så dyyrt.. 35 kr per karusell..de e 210 kr per varje karusell om alla vill åka..haha..så sjukt. Nästa måndag e vi på tosselilla..betalar inträde sen åker de så mycket de vill hela dagen hur många gånger de vill. Hahaha..

O

Av elin Johansson - 6 juli 2015 08:36

I lördags hämtade jag jennie och milla upp fia henma hos henne..sen åkte vi til montmatre o åt en supergod middag. Sen åkte vi hem till Jennie och där väntade martina, josefina och emelie..martina hade elli med sig..så massa bebisgos blev de..sen gick vi till bakgården..hela bakgården sjöng jamåduleva...haha...sen va de dags för chauffören (mig) att åka hem när resten gick till puls..En super trevlig kväll..

Lilla meja. Red i går. Lisa och meja va jätteduktiga..tycker de är jätte fina tillsammans..

Av elin Johansson - 2 juli 2015 12:24

Är sommaren här..japp de verkar så..välkommen..

Inför sommar på stranden..borde räcka till två gånger i alla fall..hahaha.

Mitt hjärta💜.. Hetsäter så får inte gå ute hela tiden vilket han vill..tycker synd om honom...

Lilla cleary o jag har varit ute själva litegrann..då kör vi i grimma.. Bara hon o jag..de gillar hon..

Igår va vi långt i väg och hämtade hem meja till oss.. Till lisa. Lisa va med och provred de gick bra. Hon är unghäst och jätte söt. En welsh. Vi hoppas på att provtiden går bra så vi kan köpa henne.. (Hon ska banta med pocko)

Idag är jag och lisa på ponnybus 9-15. Riddagläger. Har ridit en jätte runda i skogen och nu e de lunch och paus och(därav tiden att blogga) hahaha dem tiden finns inte hemma längre..hahaha.. sen väntas ett hårt pass på banan..ska bli kul o se...

Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..