vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 21 februari 2018

sportlov

Av elin Johansson - 21 februari 2018 21:16

Några tillfälle i pulkabacken har det varit. sist va de lite kämpit och Andreas fick dra mig upp för hela backen i lönnamohagen hahaha. Liam åker snowboard även i de stora backarna , han e crazy..som vanligt.

     

I går va vi i sporthallen som hade trevliga aktiviteter för barnen, playstation på storbild och prova på sjunga och även dansa. massa hoppborgar och en hinderbana. sen va de spontan fotboll och där fastande liam i slutet. sen brottades de sumobrottning.

         

Idag har vi åkt skridskor i ishallen. sen lyxade vi till de med utemat.

I kväll började Liam fotboll i hallabro. (som om hockey inte räckte) haha.. härligt att de vill röra på sig..

   

Elsa elsa elsa.. den drygaste av de dryga! haha men skulle aldrig tänka mig att va utan henne. hennes valptid va ganska tuff. det börjar vända nu då hon är 1 år men är en bit kvar.. nu har hon också invigt valpen så henne egna lilla egenhet att hon inte kan sitta själv utan måste sitta på nåt.. så nu vet även lilla vilda att de kan komma en elsa och sätta sig på en.. hon sover ju även sittande...haha

 


 ja jag vet jag kanske som en 10 åring men farmen robban kommenterar mina valpbilder..haha


 


Lilla vilda har vi haft en vecka nu. underbara hund. hon är så duktig och har helt anpassat sig till nya hemmet. hon är så fin. 


 

skötbordet va de sista på listan....så kom när du vill=) helst innan du väger 5 kilo......

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards