vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 8 februari 2018

update!=)

Av elin Johansson - 8 februari 2018 16:34

Cola har barnledigt en stund varje dag och får följa med mig till hästarna, hon kan konsten av att njuta av ledig tid!


 

Valparna är gudomliga och jag tycker faktiskt bara att det är roligt, än så länge, hahaha.. de är alla märkta nu och tingade och alla har fått namn. jag har börjat med deras mappar som allt eftersom ska fyllas innan de åker till nya hem.

     

och mitt i allt valpmys och colas söta valpar o alla goa valpköpare som längtar efter att hämta dom så längtar ju vi också efter våran lilla valp som vi ska ända till karlstad och hämta nästa vecka.. hon har inget namn änmen vi funderar fortfarande. en liten brun flat coated retriever , det kommer krävas lite extra av mig men ska bli kul. vi har ju terrier,,, va kan va värre? hahaha.

 

Min gamla tant fick fel på ögat, ålders relaterat. men hon operedade ut ögat o all smärta e borta och tanten får leva vidare minst 1 år till hoppas vi för! det läker  bra o hon är faktiskt pigg.

 

Vi ska på resa, nu är det bokat och klart. jag e ju en lustig människa som ej kan njuta när jag är utomlands , jag saknar hemmet  extra mycket och djuren och speciellt  mamma o pappa.. så de ska denna gång följa med så nu längtar jag verkligen och vill att tiden ska gå.. vi ska till spanien coh det ska bli så roligt och är helt säker på jag kommer kunna njuta till fullo denna gången !=) 

 

 

Man har fantastiska människor runt sig!

Att vara sist o få bebis e inge kul. den får gärna komma nu, aå nyfiken och det mesta är klart..

       

Men de finns ju andra godingar och mysa med! tex denna "lilla" godingen. charmtroller nummer 1

 

Varje lördag ska LIsa göra en mello tårta. vi hejar så klart på sigrid samir och benjamin=)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards