vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 19 december 2017

sista innan jul

Av elin Johansson - 19 december 2017 20:20

Detta kan nog va det sista inlägget innan julafton som är på söndag. bara d e ju helt galet. vart tog december vägen?  en av mina absoluta favoritmånader.  bästa är kvällarna.  så mysigt. älskar att  ha gran inne. och kallt blev de med så mina domherrar kom tillbaka. måtte de va kallt nu några dagar i alla fall så jag får se de lite i alla fall. jag rusade bort med mat ovh frön till dom. så fina att titta på.=)    

idag har jag inte ens varit ute och det händer aldrig. pojkarna cyklade till skolan och lisa har fortfarande sin krupp, stackarn, hon vill så gärna till skolan. natta hade ont i örat i natt. så i morse när pojkana gett sig i väg så la jag mig och skulle vila lite i sängen igen......och vakande strax innan lunch typ.........omg........ sen började vi baka. kanelbullar och lussekatter knäck och ischoklad... och lite utav det fikade vi på i kväll när vi hade pepparkakshus bak. .. möjligen finns de kvar till helgen =)=)

 


     

Lucia va de den 13 på både skola och förskola. alla va såklart jätte duktoiga. lisa längtade så tills det va dax.

 


 

alltså jag älskar dessa renar. vill köpa det andra glittriga också på maxi. 

 

pusselkväll i kalendern och tänk att alla pussel va hela utom 2 st,

 


cola måste va med valpar. men vågar inte riktigt tro de med all otur jag haft med mina hundar. men jag vill så gärna det och jag önskar henne verkligen en kull valpar. tycker mig se massa tecken på dräktighet men kan va inbillning också..... den som lever får se, 16 januari ska de komma på ett ungefär.

Natta fick äntligen komm ut i skogen en lång härlig runda, en massa fart hade hon, sen fick hon skojrida sin nya stjärna lovis också som kommit tillbaka till oss med lille olle,

   

Mille har haft sitt 7 års kalas , och han fick sin cykel som han önskat så länge och massa fina paket av sina kompisar

 

Bröllops dag har vi haft i söndags men vi låtsades inte om det utan ska fira det på torsdag i stället. men minnas tillbaka gjorde jag, vill uppelva allt i gen, skulle inte ändra på minsta lilla grej.

   

detta drygmongot e vi väldigt stolta över som klarade sitt mentaltest. en bra merit för framtiden. duktiga tuffa lilla Elsa. som e så sjukt dryg i bland men som vi aldrig skulle vilja vara utan=)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards