vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 11 december 2017

Update

Av elin Johansson - 11 december 2017 21:41

   Zoe och knäck. Lika söta båda 2. ❤jag måste ge mig. Har kokat knäck 3 gånger redan...berga tomte trollet e på plats. O barnens små minigranar är på deras rum. De älskat när granarna kommer. Speciellt mille.    

Bakat pepparkakor.  O för första gången på 100 år så de blev de super goda o helt lyckade. Helt otroligt.

 

Jag har faktiskt blivit grymt bra på att lyssna på min kropp o knopp.. O jag gör de alltid.. en förmiddag gick jag o på mig igen efter lämningarna o låg i sängen o sov o spelade på paddan. Helt underbart skönt i bland. Speciellt när loffe tycker de e kul o sparka neråt o mjölken rinner..



 

Åhhh va jag hoppas att Cola e med valpar.  Skulle vara sååå roligt. Jag e så taggad att äntligen kanske komma i gång med min lilla kennel.  O dessa 2 är tänkta att vara grunden i de hela. Cola som tack o lov hade a höfter o armbågar. Och lilla Elsa (drygot) som klarade ett mentaltest. Vilken merit. 🖒

Dessa 2 kommer att få sällskap av en sådan  nedan.  Känner att jag är helt rätt med labrador retriver 

 Och att de verkligen passar de vi sysslar med o hur vi lever  värt liv. Så det blir en flat coated retriver . Pratat med flera kennlar o gillar de jag hör.  Så de ser vi så fram emot. Hade jag varit en sportig friluftsmänniska som älskar alla väder i ur och skur. Så hade de antingen bott en aussie eller en husky hos oss..  men e bara att inse..thats not me.    

Liam o jag va på järnavik pensionat julmarknad med cleary o hade ponnyridning o visade upp oss. 🖒




 

 

En stor eloge till marika som verkar mitt skepp ❤🖒😅 över 1 ton . Men lika snäll som hon är tung... tur för oss.

 





 

Även att de försöker ta livet av varandra varannan dag. Så är jag så innerigt




 Glad  att de blev så tätt som de blev mellan dom och att de har varandra. .   

Viktigast på denna updaten e ju såklart lördagens händelse .  När jag blev gudmor till mitt 6 gudbarn Mathilda Zoe. Lilla älsklingen. 💜 hon tog mig med storm. 💜




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards