vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 30 november 2017

💜❤

Av elin Johansson - 30 november 2017 11:41


I vår familj har vi numera 2 st hockey pojkar. Jag tycker det är så roligt. Man går först skridsko skola som mille går nu och sen flyttas man till hockey skolan och sen får man börja i sitt lag när man e redo för de.. Vi va o tittade på några 08 träningar och enligt Liam e han snart där.. de e bra.  Man ska tro på sig själv . De går bättre då 💜 trivs som hockey och häst o mamma.  O va inte alls så kallt som jag trodde i en ishall... eller beror de min nya super overall. 😂😂

 

Bebisar i varje hörn. 😂 har träffat sötlök milo.  Så lik sina syskon men ändå sig själv. ❤💜❤💜

 

Har köpt världens största hundbur... mitt bästa köp ever. Slipper ha grindar o galler här o där. O hundarna sover så gott... o gillar sin nya plats. Och när de kommer in dyngsura kan de torka till en stund..

Andreas e brädad. Jag har en ny förälskelse.  Cain... alltså denna goding... 

     

Har börjat få in julen o stämningen i huset.  3 fönster klara.  2 kvar. Sen e de borden. 3 st.  Älskar denna tiden❤



       

Nisse skickade paket till oss o ville flytta in.. så de fick han gärna.  🖒 familjens kalender e klar.  Veckans schema skrivet o till o med handlat julkläder till mig själv. En alldeles för stor tomte t-shirt sköna byxor och varma mjuka tomte strumpor.  😂

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards