vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 22 november 2017

Saffran

Av elin Johansson - 22 november 2017 10:40


Nu är våran fina Cola parad med super fin hane.  Så nu håller jag alla tummar och tår för att det har tagit och att Cola ska bli mamma. 💜💜

Barnen får göra matlistor här hemma. De tycker de är väldigt roligt .  Här är Liam o lisas vecka . 

   

Liam tog ledigt från skolan en fredag. Vi hade ett beslut att ta tillsammans över en en mysig frukost. Och beslutet blev ju självklart att hon skulle flytta hem till oss. Våra  doris . Världens största kelgris 💜

   


Fattar inte att min favorit pyjamas har krympt i tvätten.. 😂😂😂 eller kanske e de våran galna bebis som vägrar va still och vägrar visa upp både sig själv och vill absolut inte visa om de e en flicka eller pojk...

 T    

Mellan alla lämningar och hämtningar och stall sysslor i går  hann jag med att göra lussebullar lussekatter och saffrans fläta..min favorit. 

  


Är helt själv hemma för första gången på vet inte när 😂 sitter o soffan o gör ingenting... njuter av tystnaden 🖒




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards