vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 13 november 2017

Update

Av elin Johansson - 13 november 2017 22:25

Detta ska bli min nya kompis. Jag har aldrig plattat mitt hår någonsin. Då jag alltid haft superlångt o rakt så behövdes inte de. Men efter en permanent och en rejäl klippning så är de ett måste. Jag kan inte o vi e inte kompisar än men vi övar .  

Lisa o hennes miljoner schleich häatar..  mamma du bygger ju aldrig en hästgård till mig längre. Ehhh ok. Jag tar den piken så vi satte oss o bygde upp de mesta hon har.  De e kul..😂 jag hade de roligast. Lisa gick o jag satt kvar. 

 



Lisa fick jobba med Marcus.. en person hon håller varmt om hjärtat just nu 😂😂😂

 

Min man köpte em present till mig.  Nya underlägg med de bästa jag vet.  Vilda djur. ❤ o nya stolar med.

 


Varit på vår årliga Ullared resa. Fick mycket med oss o nästan alla julklappar klara. 🖒🖒

   

Höstens mindre roliga del innan frosten kommer. Regn o leriga hagar . Ryktade i veckan bra länge på både 2 men de syntes knappt...😭😭 trolleochtrolla

   

Kocken här hemma skämmer bort mig på helgerna. I fredags fick jag räkrörao sen pepparbiff  och i lördags fick jag lamm och nypot pommes. Ljuvligt gott alltihop.

 

Frosten e här och de gör mig så lycklig..jag får sån energi och vill va ute o djuren blir pigga o glada. Hundarna sprang ut o rullade sig o hästarna hade ett frispel..  🖒 o kvällarna i soffan 🖒🖒🖒🖒😃😃😃

   



Vi har varit på ett ardenner stuteri o hälsat på många godingar....... Frida va med.. hon skulle med för att jag inte skulle köpa för många 😂😂😂 dock slutade de med att hon va den som blev mest galen i rasen 😂😂❤  Ardenner... mäktigt.

 

Denna lilla 1 års  godingen ska vi hälsa på i veckan och kanske blir hon en berghems häst.. spännande spännande ❤


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards