vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2017

Cola 😍

Av elin Johansson - 18 oktober 2017 08:21



Varit på IKEA och handlat. Våran lilla suprice bebis gör att vi behöver byta lite rum och då passar vi på att göra upp fräschningar i deras rum.  De kanske inte brinner i knutarna precis men vänta e inte min grej riktigt 😂 Lisa va enda barnet med till ikea. Lisa är världens enklaste unge . De e aldrig gnäll i bilen aldrig problem i affärer eller hemma eller nån gång.. men vi klagar inte. Vi får kanske igen de om några år.. å då kanske de andra 4 e super lugna . Vem vet.  Tittade på bebissaker . Spjälsäng. Vi va så förbi de stadiet.  Men kan fortfarande inte riktigt förstå... blöjor snutte tutte väska vagn med mera.. men de ska bli så kul. 9 o 10 år sen sist. Ska bli kul o bara ha en bebis o ta hand om. Liam o Lisa blev som tvillingar o de 2 blöjbarn o 2 vällingbarn o allt. Sen fick jag mille o natta också 2 samtidigt.  Så ska bli härligt att lägga all tid på 1 bebis.( hoppas vi)  Våran sladdis   

Omättade mattas hår. En helt annan unge. 

Varit o hälsat på söta milo. Lilla kämpen.  De luktar ju så gott.. alltid kul o spännande att höra förlossnings berättelse . Jag har börjat titta på en unge i minuten. Varför? Onödigt. E en lite kämpig situation när man som jag kommer på att man inte vill ha snitt och absolut inte föda igen . .. där.har man ett litet problem 😂

 

Liam va sjuk i feber måndag tisdag så han fick följa med till öppengruppen. Lilla Bella tog vi med oss också.

 

Hästarna har börjat lägga sitt liv som vildhästar bakom sig.  Äntligen mår jag lite bättre efter typ 7 veckors dvala. Men de kan va ganska skönt för de också. 

 

Denna super snygga tapet valde Liam till sitt rum. Nu ska jag välja också...

 


Cola har varit hos veterinären. Röntgat höfter o armbågar. Hoppas hoppas hoppas nu vi kan ta valpat. Vi har haft sån otur med höfter på våra hundar genom åren. Både jag o barnen vill så gärna ta valpar.. De krävs en del lugnande för att däcka henne..😂 men så trött hon va hela dagen o kvällen sen.. Jag va glad att hon vaknade. Jag ska ju alltid tro de värsta . 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards