vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 18 april 2017

Sol snö hästar påsklov

Av elin Johansson - 18 april 2017 21:39


Snacka Om april väder. Snöstorm varvat med solsken och varmt. . Hästarna bryr sig dock inte. Lika lyckliga för de. Skola idag o påsklovet är över.  Jag va ledig med hela veckan. Så härligt o va hemma med rastlösa barn 😂😂😂 vi har badat varit på bio firat påsk på olika ställen. Mycket familje tid som de ska va💕💕💕 skulle inte byta.😍

 

Natta på söta Aquila.

 

Flocken samlad när.litla o Minning kom hem från kursen. I tisdags kväll lämnade vi de 2 i röaby för kurs med Johann.  Han red hästarna i dagarna 3 o sen red vi 3 gånger för honom. Wow säger jag bara. Jag gillade hans sätt. O hans sätt mot hästarna.. Han e så bestämd och ger inte vika samtidigt som han är så himla kärleksfull mot hästarna och är noga med beröm.  Han förklarar riktigt bra..inte bara hur man ska göra utan även varför man ska göra så.. Har lärt mig väldigt mycket . Tar med mig allt o alla tips kommer och har redan hjälpt så. Så roligt va de. I höst e de dags igen för Johann kurs och vi bokade platser igen allihopa.  Jag bokade 2 platser till mig så ska ta med mig 2 hästar. 



Frida o.markus har köpt sig en egen Isis. Hon är så vacker😍😍 så glad för din skull o ha en egen pålle.

   

Har varit en snabbis hos ida o dessa söta pojkar.  Ska bli roligt med lite mer tid på lördag 💕

 

Mina 4 små älsklingar som jag älskar så... De har verkligen prövat tålamod hos sina föräldrar detta lovet.. pust.. 😂😂 de e mer vilda än tama i bland alltså... blir nästan tokig i bland.. men många trevliga stunder med såklart. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards