vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 17 februari 2017

Huvudstaden

Av elin Johansson - 17 februari 2017 20:58

Våran fina gimli.  (Å innan hanna blir tokig så togs bilden utan hjälm i 1.5 sekund.) Givetvis har de hjälm när de rider..🙈🙉🙊😁  

I helgen va vi i Stockholm. I fredags kväll körde vi till Söderköping och sov en natt på hotel. Så mysigt. Och så roligt att se hur sanna o Emil hade de där när de bodde där.. på lördagen körde vi upp till Stockholm..bodde på ett utfint hotel med galet fin utsikt. På dagen shoppade vi o åt världens godaste buffé.  På kvällen va vi på show. Golven hits..va så jäkla bra. Helt otroliga sångare o dansare. O så mötte vi Joanna från Ica reklamerna. Jag e ju kändis galen så tyckte de va super kul...😂😂😂😂 så kul med att när vi skulle ta taxi på kvällen skulle han släppa oss nånstans o släppte oss precis utanför hööks. Tyckte jag va väldigt roligt.😂😂🐴🐴🐴🐴 ville handla.. men vi hann inte så mycket..men de e ju söndag i morgon då e ju alla affärer stängda..alla tittade på mig som om jag vore helt väck...... jaaaa just de...Stockholm...inte hemma..här e de öppet på söndagar..helt otroligt tyckte jag..😂😂 så ovan vid storstäder...😍 en helt fantastisk helg..lever man på länge.

       

Lisa såg bilder från helgen o ville ha min frisyr så de fixade vi. Hon va sååå nöjd.

 

Bröllops bilderna har kommit. Så nöjd..de va så fina.. har lagt ut några av dom. Kommer aldrig kunna bestämma vilka jag ska förstora. 💖💖💖vill uppleva dagen igen..från början till slut..jag skulle inte ändra på nåt...inget alls... allt va perfekt...för oss..

     

Lilla Trixan somnade gott hos mig när jag va barnvakt.  

 

Aldrig skulle jag kunna leva utan alla djur runtomkring mig..💖

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards