vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 2 februari 2017

Dålig på att blogga..

Av elin Johansson - 2 februari 2017 12:00


Cleary har varit på barnkalas i ronneby hos leia. Alla kompisar fick rida. Så roligt.      

Trixan och bella bus.  Mina fina småtjejer...

 

Allt går bra med lisas gimli. Han verkar toppen.  Snart dax för en runda själv för lisa. Men först har jag ridit honom en runda o manda har tagit en och Frida en.. så 3 av 3 klarade han..så nu vågar jag nog ta med henne..😂😂😍

     

Snart e de vår och planeringen av sommarens hagar. Vi klarar oss i år med.. med hela vårt stora gäng



  ..

En häst helg hos oss kan se ut så här...jodå lite träningsvärk hade jag allt.. rida själv sen gå med barnen ...vem behöver ett gym..   


 

Jag som aldrig har brytt mig någonsin använder numera bara vissa produkter till ansikte o hår.. exuviance till ansiktet.. gillade de så när jag va på behandling  och inte svindyrt heller.. sen ett spray mot elektriskt hår som jag har på vintern..står rätt upp.. super bra va de.... sen kör jag balsammetoden . Inget shampoo alls.. med bara naturliga innehåll.. funkar faktiskt toppen... håret mår s0 mycket bättre.. läs om balsammetoden eller kolla hemsidan.. www.almaofsweden.se

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards