vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 20 januari 2017

Tiden rusar.

Av elin Johansson - 20 januari 2017 12:02

Den vanliga klyschan. Vart tar tiden vägen. Amamda 16 år. Va hände där.. 😘 3 av 5 fyller år denna tiden. I år slog vi i hop familjekalaset till 1 kalas i stället för 3. Mycket smidigt. Liam o mille har haft sina barnkalas med.        

 


Liam köpte en stol till sin airboard för alla sin födelsedags pengar.  Den är super rolig. 


 

Shoppat massor på lindex till småtjejerna.  Halva rea priset passar mig perfekt. Skulle kostat 2700 men gick på ynka 500 och fick många plagg för de.. så nöjd.

   v


Våran busiga kattumge Alice.  Är som en papegoja. Så mysig o snäll och som ett vilddjur.  Svea va inte så vild när hon va liten..dde röda temperamentet är ju också värre så kom inte som en chock. Men vi älskar henne ändå. Trots att hon bits rivs o hänger i gardinerna 😂😂 


 

Häst fronten e lugn just nu. Isigt värre o går inte att rida. Men så mycket som de rids så förtjänar de mer än väl denna vintervila. Men längtar till våren o dess träningar o allt. 13 hästar i flocken. Lilla lizette har de super hos sin nya familj. Härligt att hon nu blir använd. De blev hon inte hos oss..  jag tycker att de ska användas. Alla hästar förtjänar att vara någons första val och de kör jag stenhårt på... Lisa har sin nya islandshäst gimli och e så sur på isen o halt underlag..men snart.  Snart ... o jag längtar efter skogen o minning.. och vangi.. jag är så nöjd med de 2 jag har. Men är så sugen på en unghäst.  En 3 åring att börja forma själv helt från början. En häst som jag har ridit in och gjort allt med.. så häftigt de måste va.  Så vi får väl se.... (hoppas inte du läser detta älskling) 😂😂😂😍😍😘

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards