vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 1 december 2016

👰🐴🐶❤

Av elin Johansson - 1 december 2016 21:11

Första advent. Herrejösses. Första advent.  Helt galet.. de betyder 2 ynka veckor kvar till bröllopet... lite nerver börjar komma nu..de sista ska klaffa.👰    

Ullared förra helgen. Hur kul som helst. Skulle ju kolla på en isis också till mig. Minning är en stor kraftig tjej. Över 1.40 Tävlad. Super pigg. Super härlig. Innehar väldigt mycket Power.. jag verkligen fastnade för henne direkt.. precis som med vangi.  Till våren börjar vi träna för ina på mina Cusar en gång i veckan.  Ska bli super kul.. sen hoppas vi på att komma ut på nån tävling och prova på. Men jag har lite nerver att jobba på först😂 men ska bli superkul. Riktig utmaning. 🐴

   

Min vangi Boy.  Han har alltid varit lite sur när man spänner sadelgjorden.. men nu visar han super tydligt. Så jäkla svårt o veta om det är dåligt beteende eller om han klart och tydligt visat att han ej vill ha sadel på sig eller att nåt e fel..

 

Gneisti.  Haft ryttare på sig. Gick toppen.. ska bli så kul  och ha han som ridhäst sen. Han o minning är så Lika.

 

9 av våra hästar fick vi ut på en runda.  Så duktiga barn och duktiga hästar..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards