vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2016

Långritt

Av elin Johansson - 10 oktober 2016 10:16

Vi har ändrat på flocken lite  blandat stora o små. De allra minsta gick till en annan hage. Enklare så vi alla kan rida tillsammans. 

 

Man vande sig vid det underbara höstvädret. Vill inte ha regntäcke o rusk nu..

I går va vi i väg och red mot bröstcancer..så kul o rida med massa andra isisar o deras trevliga ryttare. Red en härlig långritt i kallinge bokön. Fick höra av ett proffs att min vangi va helt klockren i tölten.  .. blev så jäkla glad..  min lilla Astrida tyckte detta va super kul o töltade på hon också.. dock va de två mulåsnor som skulle in i transporten..men de gick.. och litla gick också in tillslut. Men efter ritten  hade litla bestämt sig för att inte åka hem igen..men efter ett antal timmars försökande så hoppade hon in och vi kom hem vi också.. detta ska vi absolut göra om.. fick nya kontakter och nya spännande saker att se fram emot.

           

De regnade hela dagen och OMG va sakerna såg ut när vi kom hem. Liam o lisa hjälpte mig.  Tvättade o smörjde tränsen sadlarna gnodde gjordarna.  Ryktlådor och  skydden. Grus överallt.  Och de vill inte ha..litla hade fått ett litet skavsår förmodligen av ett gruskorn som råkat komma in 8nnanför sadeln.. men nu e de rent allt o skiner och de luktar ju så gott 🐴🐴 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards