vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 26 september 2016

Astrida

Av elin Johansson - 26 september 2016 21:08

Natta sov hos frillekamilla som hon säger😂 i fredags. Gick hur bra som helst. Och hon va så stolt över att ha suttit på caramella och bubbis.  

Lisa hade barnkalas o fredag sedan fiskdamm o lek o ja allt som hör till. Mesta dels va de ute o lekte o sen tittade de på film..💖lisa super nöjd.😘  


 

Lördag kväll va de kalas för trixie . 1 åringen. 



 

Som de kör.. stackars våra grannar..😳😳 de älskar sina fyrhjulingar. 



Så underbart det är på morgonen i skogen.  Vore dock ännu bättre utan alla vidriga äckliga älgflugor. Som sätter sig o släpper vingarna... dessutom älskar de min häst bäst såklart.. han skakar går snett o de e så synd om honom. Jag brukar hoppa av o leta o för de mesta hittar jag de små kröken innan de borrar sig in... hittar även på mig själv också... nu hittade jag ett nytt medel från skogsapoteket. Har provat de en gång. Då hade han ett par på sig. Men bättre än massor.. ska absolut prova igen..allt e värt att prova..

 


 

Inte bara min lilla zoccervadd som är ny i flocken. Jag vill välkomna Astrida.  En super fin islandshäst. Gillar henne så redan.. Jag ska ha henne på foder..och vi är så glada så glada över detta..💖  MEN nu är vi nöjda. Nu blir de inte fler hästar. De får vi inte plats med i vinter..13 st fantastiska individer  😂 🐎 tänkte visa de alla i ett annat inlägg.😀😀



    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards