vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 5 juli 2016

Rubrik saknas

Av elin Johansson - 5 juli 2016 19:38


Tingsryd resort  camping torsdag till fredag. Va jätte mysigt.. kom en rejäl skur på kvällen. Sen va de uppehåll.. tyckte faktiskt de va ganska mysigt .. 1 dygn går an men annars vill man nog helst campa med sol😁😁 dagen efter kom pappa med frallor..         

På fredagen va vi på crusingen .. tycker de e så coolt.. vilken folkfest..Liam fick åka med mormor o caisa o de andra då han va super nöjd.  O vilken fest på caisa lisas på kvällen.. så kul o träffade så många😍

   

På lördagen konfirmerades caisa i bräkne hoby kyrka. 

     

På kvällen va fest med cykelgirot..men blev så sjuk på kvällen..genomförkyld o ont i halsen..så gick hem tidigt..

 

På söndagen var sanna jennie evve hanna o jag och red islandshästar i hoby... så underbart o va på hästryggen igen.. älskar den rasen.. gick ridskola där för nåt år sen.. får jag bestämma går de en islänning i flocken här hemma snart .🐎🐎🐎

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards