vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 24 maj 2016

❤👰👰🐎🐕

Av elin Johansson - 24 maj 2016 14:05









De blir en redig ridtjej av henne. Garanterat🖒🐎



 

     

Jag tror inte någon har kunnat missa att vi fått det

Föl o har numera 5 hästar . Han e så underbar o vi älskar honom så. Våren lille olle 🐎 han går hemma på trädgården och e som en hund😂😘 o många besökare har han den lilla mannen.

         

O Nästa år kommer de två föl till förhoppningsvis.. lilla lizette är hos sin hingst i Tingsryd o fick idag meddelande att jag kan hämta henne o att hon e klar🐎 lämnade henne i söndags så de gick fort... 

Meja våran fina welsh lämnade vi hos en redigt stilig welsh hingst på en stor gård i Kristianopel i lördags.  O hoppas på bra resultat där med..de fölet e jag riktigt nyfiken på.. 

 

I fredags var vi på 3 rätters hos sanna i Emil.  Vi firar 1 år...i många till ska de bli..❤  på lördagen bjöd Andreas mig på godmiddag hemma..så gott... de blir vassen i år igen...

   

Mille har haft avslutning på dagis. Nu e de skola till hösten...hejdå dagis....nu går de ett år efter varandra mille i 0 lisa i 1 och Liam i 2.... Amanda i 9 an o lillan på dagis lite till.. o lilla valpis år upp alla muffins som fröknarna skulle ha...😩😩🐕

 

1 år har gått och jag e så stolt över dessa 4 som under detta året hittat helt nya roller o platser i en familj som  växte o blev en hel syskonskara... sen har de ju världens bästa storasyster också som ej e med på bilden...hon hoppar gärna över familjedagar i brunnsparken...😂😂😂😂förstår inte de😂😂😂😂


O får man nu skryta lite så e jag ganska stolt över de vuxna i denna familjen också.. 

   

De väntas ju bröllop i december.. o jag trodde aldrig jag skulle hitta MIN klänning... så bokade vi i Kalmar och jag provade massor o hittade faktiskt  en som jag bestämde mig för till 99% i alla fall... sen gick vi en runda på stan o såg en affär till...man får ju inte prova utan att boka..o direkt vi kom in så såg jag den... o tack o lov så sa hon att hon hade precis fått en liten lucka så jag kunde prova den..så de gjorde jag...o japp den blev de..ödet....stod mitt namn på den...självklart e de ingen av de nedan...inte ens lik i närheten...o inte gick de o hyra den så hela bröllopskontot fick tömmas på plats..

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards