vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 27 december 2015

jul💓

Av elin Johansson - 27 december 2015 19:42

Nu är alla kalas över för den lilla mannen ifamiljen.


  


Och så blev de även jul hemma hos oss.. Älskar när jag får ta fram min julservis o duka. Då kommer min julefrid. Vi öppnade lite julklappar på morgonen o vi va smarta nog att ge de rätta på morgonen så satt alla barn så snällt medans vi packade bilen o fixade maten o förberedde för kvällen..😂 sen åkte vi till syster o firade dagen där. Sen åkte vi alla hem hit på kvällen o då kom andreas familj o så firade vi igen. Julbord tomte o paket i massor...som alltid för mycket... De va sååå nöjda barn...liam fick sin mobil. I en toffiee ask.. Herre jisses så förvånad o glad han blev när han öppnade de han trodde va choklad.


                  


Ute o testar julklapparna..så bra de va...barnen får röra sig o de funkar på alla underlag..👍👍👍


    


Zalndo träsket har jag hamnat i...allt e fias fel..😂 men så glad när jag såg deras sko utbud att de även fanns snygga skor i min storlek...de e ju jag o bigfoot👍👍 så dessa godingar e på väg till mig..💋💋💋


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards