vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 13 december 2015

🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴

Av elin Johansson - 13 december 2015 20:45

Hej vänner. Varit lite ledighet nu. O nu kommer sista veckan sen har jag med jullov med barnen💓 hoppas bara på att hitta lite julkänsla..


 


Ja va har vi gjort. Hästar hästar hästar så klart. 🐴🐴


  


Värmefiltsätning😂💓🐴


  



Fissi kämpar på💋

  


Va ute o red i blåsten. Blev Både frivilliga och ofrivilliga galopper..😂😂 alla blir tokiga i blåsten.


  


Vår julkalender. Baka kladdkaka va de häromdagen.👍


  


Fint luciatåg i skolan i fredags morse. Hela skolan från förskoleklass till 6:an på samma bild. Så fina o duktiga😍


  



Julbord med andreas jobb i lördags. Åkte dock hem ganska tidigt för vi hade kyrkan i morse kl 8.. Oj va vi går i kyrkan. Trevligt faktiskt..👍 lucia idag o de ska ju klart firas. 

  


Elli läste så fint o tände ljus💓 o liam o en kille till sjöng staffan stalledräng..😂😀 så fina.


  


Såklart bakning dagen till ära.


  


Galna unge. 


  


Tycker de e så roligt o ha full koll på mina hästars bakgrund. O har sån tur att de människorna gärna pratar med mig sollar mig vidare o svarar på frågor o berättar om deras tid med hästen.. Denna gång va de mejas tur. Jag kan allt om mina hästars liv förutom pockos två första år då han levde i vanvård o missär..😭😭😭😭 lite bilder på mejas familj.


        


Meja som treåring.


  


Så glad att denna fölunge hamnade hos oss.


  


Ska ju betäcka meja i nästa år. Med en fux. Jag gillar starkt hennes morfars färg. Men älskar mejas kolsvarta färg..så fint tycker jag.. Mmm. Blir ett mycket spännande häst år nästa år. Två hästar ska betäckas och cleary  ska föla. O sen lite nya planer som jag hoppas finns i gång innan våren👍


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards