vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 17 november 2015

bloggar för sällan😍

Av elin Johansson - 17 november 2015 21:51

Ullared. Supermysig helg hade vi. Tack johanna o tobbe för även detta året. Hittade massa till barnen.. Säg nu inget till dom om va ni ser på bilden😂😂


    


Min lisa. Min bästis. De jag gör. Gör hon. Vi e vakna tillsammans vi sover tillsammans vi rider tillsammans... Va jag än gör är lisa med.. Och har så alltid varit.. Hon går ej på kalas o hon leker ej hos någon och skulle aldrig följa med nån hem. Hoppas för hennes egen skull att de  släpper lite snart. Varit samma i 6 år.. För min del kvittar de..hon är väldigt rolig att umgås med😂💓💓💓💓💓💓


 


Lite finmiddag i fredags💓💓

     


Har träffat min fina amy💓💓hon bjöd på en kanon uppvisning.💓


 

Sista träningen va de amanda o pocko som åkte på. De va super duktiga o de gick kanon🐴🐴🐴



  


En liten ridtur häromkvällen. Så kul att även liam hämger på i bland.  Snart e mitt heltidsvik slut. Sista veckan nu. Sen ska jag ta igen tiden med hästarna. De har ej kommit i första hand de sista två veckorna..saknar dom så mycket när jag inte träffat dom. 😭😭


  


Lisa och trixie💓💓 på lördag ska hon döpas.😍


  


Liam e ute o kör med grabbarna🐴👍


  


Års fest i backaryd BSK i lördags.. Hade så superkul. Dansade och verkligen en superkväll..buggade också..så kul😍


  


Vår julkalender kom idag. Från pixi. En kalender med 24 st små pixiböcker. Tänkte de skulle va mysigt o läsa en bok varje dag med dom..alla höll med..utom liam...va mamma??? E de bara dem vi ska ha? De e de väl inte..nån man kan äta med väl..va??? 😂😂😂😂😂 jaja liam vi löser de..😂


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards