vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

halva höstlovet har gått

Av elin Johansson - 28 oktober 2015 21:41

 

I fredags morse hämtade jag syrrans småkillar, o de har varit hos oss i helgen. 7 barns mamma för några dagar..😂👍 hovslagaren kom också o de tar sin lilla tid med 5 hästar. Sen va jag borta o förberedde inför loppisen.. Sen va de ju andreas 35 års dag också.. 20,30 på kvällen sov alla barn och vi kunde avnjuta en god födelsedagsmiddag tillsammans..💓💓


    


loppisen gick bra. Men handlade dubbelt mer än va jag sålde😂😂 alla barn skötte sig super..på kvällen fick vi sååå god middag hos sanna o emil..💓💓💓


  


På söndagen kom Jenny o rakade pocko. Som han tycker de e skönt.. Som en ny häst🐴🐴 


 


I måndags gick jag på mitt heltidsvik för några veckor framöver..


I tisdags va jag o liam på medeltids lajv.  Barn skulle kämpa för att bli väktare till drottningen serafia..liam gick in för de hela till 100% för honom va de absolut på riktigt.. På förmiddagen fick de öva på att bli väktate..skjuta pilbåge. Lära sig om troll vettar jättar m.m de fick lära sig skriva på gammeldags sätt. Om hur man gör att inte bli upptäckt.leka lekar man gjorde förr.. Efter lunch blev magiska stenar stulna och väktarna skulle hitta dom.. O de lyckades. Först fick de ta sig förbi damen i skogen genom att svara på gåtor. Sen fick de lura de korkade trollen. Möta stora bergstrollet och sen fick de de skjuta pil efter rövarna. En rövare fick de ner på marken o som bilden visar blev han rejält överhoppad..o stenen tog de tillbaka av honom😂😂 tyckte nästarn synd om rövaren😂😂

Drottningen kom sedan o  hämtade sina stenar o tackade barnen och krönte de💓💓 ( bilden när drottningen gör de med liam hamnade överst) dont ask me why? 😂😂 såååå kul va allt..och 7 timmar mitt i skogen gick såå fort..bara jag o liam tillsammans💋💋

            


Har fått en fantastisk förfrågan. Om att vara tärna på ronjas bröllop...  Men åhhhhhh såklart jag vill..💓💓💓💓ska bli så kul..mem vet inte hur de ska gå med känsliga mig..lipar bara jag tänker på de😭😭😭😭👰👰👰👰


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards