vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 30 mars 2018

påsk

Av elin Johansson - 30 mars 2018 09:22

Lerman från topp till tå gentemot en gamer. det är liams liv just nu.

 

De första 4 förstoringarna har kommit. resten r på väg.

   

saknar ridningen. vill sätta i gång ordentligt med vida nuuu

gör inte saken bättre än att de kom ett börjespaket.. mina underbara skor o shaps o hjälm som jag suktat efter men som varit alldeles för dyrt. skorna o shapsen kostar nästan 2000 stycket. och nu va 70%. e så hiskelit glad. =)

 

 

hahahahaha..det är typ jag som gjort denna bilden=) tex att jag har bokat in 2 utställningar på alla 3 hundarna . hur ska de gå till. cola kan inte ens gå i koppel. nu ska hon gå lungt o fint i en ring med andra hundar o visa upp sig...såååååå typiskt mig

   

ja de va ju påsk med kom jag på i går..haha. snabbstäd deluxe och ut o plocka ris och göra fint på alla borden i alla fall och börja med barnens påskägg. 

    

mina stackars fåglar som inte fått mat på 2 veckor typ. skäms skäms men nu e de glada i alla fall.. varför så långt bort säger några? haha jag har en mördarkatt 2 terrier och 2 fågelhundar. känns inte riktigt humant och lägga ut fågelmat utanför dörren, =)

 

Hockeyavslutning för denna säsong. match där barnen mötte föräldrar i en match

   

påskbild som hamnat fel som jag inte orkar flytta till den andra påskbilden=) så vi låstas att de ligger under varandra, haha


på söndag e de min dag,...(igen) andreas ska göra 3 rätters middag till mig , 3 rätter som jag valt själv i min kokbok, 

   


Ser fram emot en härlig påskhelg med familjen och firande. jag hoppas ju på en speciell present i mitt påskägg men den tanken e väl bara att lägga ner. kommer kanske en bebis till sommaren i stället.... har ju väntat sen februari. när proffsen säger oj de e n stor bebis. oj du ska ju föda garanterat i början av mars. oj du e ju fullgången.....mmmmmmm eller inte...... men men den är efterlängtad när den kommer i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards