vildamatilda86

Direktlänk till inlägg 24 mars 2018

v39

Av elin Johansson - 24 mars 2018 14:38

2 finingar

 

Hälsat på denna söta valpen=)

   

Alla valpar har åkt och i dag åkte den sista! sorgligt men samtidgt kan jag nu koncentrera mig på bebis som ska komma. sen får jag ju träffa pepsi ofta tack o lov!

 

Detta står snart på vår altan, jag har aldrig gillat utespa. speciellt inte hemma jaccuzzi o sånt. men nu längtar jag o det ska bli så mysigt. många platser o upphöjningar för barnen. sååå lyxigt!!!

 

Dessa 2

 

 

ridtur med Lisa , en eftermiddag råkade jag vara lite smärtfri, men då tog jag barnen på en ridtur och gick flera kilometer. smart...not.. smärtfri va ett minne blott.

 

   

skulle egentligen på storfest idag, hoppades från början jag skulle gå med min bebis.. men finns tyvär inte en chans att jag orkar . dessa förvärkar gör en ju nästan galen. blir ju inget utav det=(=( kom nu bebis...ja jisses de här sista veckorna tror jag aldrig gnällt så mycket i mitt liv..hahaha, stackars min omgivning...och stackars mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin Johansson - 26 oktober 2018 23:31

    Jag borde verkligen sova som alla andra i huset gör, ska ju stiga upp om 1 timme. Vi ska ju till puerto rico. Jag är egentligen inte alls en utomlands människa,  de har aldrig lockat mig. Men faktiskt ska de bli väldigt skönt o roligt med sem...

Av elin Johansson - 22 oktober 2018 21:22

                                   

Av elin Johansson - 15 oktober 2018 14:20

                                                    ...

Av elin Johansson - 3 oktober 2018 20:46

                                                ...

Av elin Johansson - 20 september 2018 13:35

                                                      ...

Presentation


Elin johansson. 4 barn i huset och en sambo💜💜💚💋💖. Katten svea och hundarna ebba o chilla finns alltid med oss också..

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards